Pages

Friday, January 23, 2009

Ceritera hari Jumaat..



Hari nih even aku dah jadi fulltime housewife(temp) aku bgn as usual kul 6am coz pg2 buta aku dah mem'baking' choc chip muffin..kul 3 pagi bgn keluarkan butter from fridge....tido pun x nenyak coz takut terbabas..kang nangis anak aku tgn kosong gi school....





i will include Ichlas also to Hani's school today...mesti dia suker....
Lps tuh aku akan packing brg coz we will had our 2nd trip in 2009 to East Coast( K. Terengganu, Kota Bharu & cherating). all my famillies from Penang akan join gak....Hari nih my parent n abg aku akan dtg KL. Esok awai2 pagi akan bertolak ke KT.

Yeah..i also need to prepare my 'Shopping List'. Definetely Baju Batik & Tudung will be on my top of the list since dah masuk govt nih coz i really out of stock of 'Baju Kurung'.


ok chowwwwww...nak gerakkan Hani & Ichlas tuk mandi n siapkan dioarg ke sekolah.






*** mmmm..Mr. Hubby...i really want my new 'gadget'..ada budget tak???




4 comments:

  1. Re:

    Tetty- ko sms aku nak kirim bp lai tudung...

    ReplyDelete
  2. wah..jiran nk coti2 mesia..
    nnt kite tgk2 umah jiran yek..
    kami dok umah ja..

    ReplyDelete
  3. Re:

    Syana-jenguk2 ek jiran...

    ReplyDelete

ur comment?

2013 Copyright © iswatie.blogspot.com. Designed by Rekaneka.com.