Pages

Friday, December 5, 2008

Salam Aidiladha

Jgn lupa yer: cuba teka bape yg aku byr tok parking.





Salam Aidiladha.


Actually dlm this week aku ada mood swing coz my mind dok pk nak bercuti n balik ke Penang. This week rasa letih sgt n ngantuk sgt...That why rasa i need some break...Even hati aku nih dok dag dig dug ja..X sabar nak balik Penang coz aku rasa nak balik rest. vley tak nanti nak tido sepanjang hr? Hani & Ichlas ramai leh layan..hehehehehe

So mlm nanti kami akan balik ke Penang. Tahun lps aku x balik raya haji coz time tuk my parent ada kat Mekah. So tahun nih balik la...Baju raya pun dah x ada dah coz raya puasa hr tuh aku buat baju sepasang ja..Then aku mmg x ada stock baju kurung or kebaya coz dtg kerja aku pakai office suit. Stock lama2 pun dah x leh pakai..semua dah sempit.

Korang balik mana? x pun ada plan cuti mana2 ka? rasa yer ramai yg ambik cuti panjang kan? coz hujung tahun n semu asibuk nak clearkan cuti ....


kami cuti sampai hr Selasa ja....tu pun hr Selasa nak gi buat passport.

So...Salam Aidiladha..Selamat Bercuti...n bwk kete elok2.

No comments:

Post a Comment

ur comment?

2013 Copyright © iswatie.blogspot.com. Designed by Rekaneka.com.