Pages

Sunday, December 14, 2008

im rewarded

Semlm(Sabtu) awai2 pagi dah bangun coz nak kena teman Mr. Hubby gi Berjaya Times Square for his final bowling tournament. Haruslah support kan. Almaklumlah nak jd seorg wife yg supportive. Kitaorg bwk gak anak bb sitter tuk tolong aku kejar/layan Hani & Ichlas coz anak2 mak kalu tgk lane bowling..haruslah meroyan nak baling bola gak.



Mr. hubby mewakili team Streamyx which total 4 teams selected for final while the others 2 team from Celcom. While Mr. Hubby berentap, aku+anak bbsiter + Hani & Ichlas pun ambik satu lane main bowling. Aku ambik tuk 4 pax with 1 game only.Mula2 Ichlas excited..habis semua giliran dia conquered..kalu x bg kat dia dia merajuk buat kejang badan.Hani lak nak dok dlm buggy..konon nak tido coz tadi pagi kena kejut awai ..last2 mak sorang ja baling..mau nak tercabut tgn punya main tuk 4 org.



Then lps main Mr. Hubby x habis lagik but aku sempat tgk score diaorg..time tuh diaorg lead.Yeah..ada harapan....Then gi MCD layan mkn Hani & Ichlas coz anak2 mak dah kebulur coz x sempat breakfast..sambil2 tuh tgk Cosmic Indoor Theme park..gayat aku tgk org naik roller coster...


Then Mr. Hubby pun habis n dia cakap dia menang. n tunjuk kat aku voucher JJ RM 100. Trus aku ambik n declare voucher JJ tuh aku yg punya. Kang nak tunggu Mr. Hubby cakap " yang..voucher nih tuk yang" mmg jgn harap la...so..aku self-service...declare aku punya hahahaha.wah nak beli apa ngan RM100 nih..Mr. Hubby ada bodek aku nak beli seluar slack....nk bg ker tak? coz aku dah cakap kat dia nih upah kejar anak while dia sibuk bertournament.





Then nanti x ada surprise hadiah dok tunggu team Mr. Hubby yg akan disampaikan during their Annual Dinner this coming Tuesday.

So..lalalalala saya sukerrrrrrrrrrrrrr..nak beli apa nih...peningggg coz RM 100 ja voucher..
Nak beli apa ek ngan Rm100 nih??lalalalalala sy suker....

2 comments:

ur comment?

2013 Copyright © iswatie.blogspot.com. Designed by Rekaneka.com.