Pages

Friday, November 7, 2008

We as a team!

Hidup berfamily nih kena tolong-menolong. Kalu idak ada yang kena tido luar. Hehe. With 2 babies, kekadang dok terpk apasal lah umah aku nih kerja x pernah habis. But alhamdulillah, we managed to handle our house and our babies. Luckly, Mr Hubby nih rajin but sometimes ada gak yang nak kena disuruh but even lambat buat but still buat lagik. Just lately, aku malaih nak masak coz kalu aku yg masak, aku x leh nak mkn masakan aku tuh..rugi kan!


Dalam banyak2 kerja, paling aku x suka iron baju. Mak aii rasa nak terputuh tgn n mmg x suka lah. So aku sanggup mop lantai dr iron baju. So, tugas on weekend, aku mop lantai while Mr. Hubby iron baju ..stock seminggu while Hani & Ichlas jd supporter ja. Dok atas sofa sambil tgk tv. Diaorg x berani nak turun time aku mop lantai coz diaorg faham..lantai licin..nanti jatuh. Phewwww senang nak buat kerja..


MR hubby yg seksi dok iron our bajus


aku lak dok mopping n di monitor leh bosses kecik..



N tugasan tetap is hubby wake up in the middle of night to bancuh their susu.(alhamdulillah skrg my kids jarang dah bangun tgh mlm).

No comments:

Post a Comment

ur comment?

2013 Copyright © iswatie.blogspot.com. Designed by Rekaneka.com.