Pages

Sunday, November 9, 2008

Dapur berasap...

Dah lama actually x masak. Kalu masak pun masak main2 ja..masak simple as nasi goreng, or buat burger..tu ja....Lately mmg susun kedai....tak tau pasai apa...malas btul...n lately rasa kalu masak mesti aku x leh nak mkn....tekat x leh nak terima masakan sdr...

So hari nih masak nasi ayam. Itupun actually buat tuk adik yg dok kat Putrajaya. Last week dia demam n dia sms-ed me kata dia teringin nak makan nasi ayam yg aku masak...sian pulak kat adik aku nih. Jadi 'merajin' lah diri buat nasi ayam. Selamat buat nasi ayam nih simple. Thanks Nina for the recipe!



Then sambil tunggu nasi ayam masak, aku pun godek2 internet n buka la FP Linda. Then tgk ada dia buat Honey Muffin. Trus aku ada aura nak buat gak coz tgk bahan2 dia semua aku ada.




Yeah! puas hati....Petang yer gi hantar la nasi ayam n muffin kat adik aku kat Putrajaya.

No comments:

Post a Comment

ur comment?

2013 Copyright © iswatie.blogspot.com. Designed by Rekaneka.com.