Pages

Thursday, November 6, 2008

Today...


This morning i've meeting at Mont Kiara. Mr Hubby sent me there but today's traffic is bad...panjang betul jem kat LDP. Even kat Mont Kiara yg selalu aku lalu x la jem sgt but hr nih berjela but i managed to arrived before the meeting start.

Then aku balik ke office buat kerja..tung tang dah kul 5. aku cau cin cau lah but tgk2 kat station Ampang Park berjela punya q. Rupanyer train delay..ngok ngek btul....then bila train dah sampai habis ilang q, semua serbu nak masuk dlm train. Alhamdulillah aku dapat masuk but kenalah berdiri. Ingat dah settle but rupa yer dia leh berhenti around 15 mins between Ampang Park and KLCC. mak aii lenguh aku. Dah la ngan kasut tinggi yer + ngan beg laptop lagik...mmg berasap dah kapla aku nih but slmt aircond dlm train kuat kalu idak mau aku migrain. Then lps tuh dah jln but x stop kat KLCC and just stop dlm tunnel between KLCC and Dang Wangi lak around 15 mins gak...Lps tuh dah jln balik as usual , just kat Pasar Seni ja dia stop around 10 mins gak. Penat giler aku but my lucky kat KL Sentral i managed to get a seat.Dapatlah duduk from KL Sentral to Taman Bahagia.

The moral from this situation, mak penat la....But did u know, im excited go to the office using train coz before this aku gi kerja semua drive ja. Mmg aku dulu berangan gi kerja naik train but now my dreams come true but tu lah kalu time2 ada trouble, sakit jiwa gak la. Teringat dulu time sekolah menengah. Aku dok asrama and kalu time cuti balik kampung aku x ada chance nak balik naik bas. Ayah aku la yg dtg ambik but lps tuh lama2 aku pujuk la ayah tuk bg naik bas. Punya lah teruja aku bila 1st time balik kampung naik bas. Itulah citernya.

No comments:

Post a Comment

ur comment?

2013 Copyright © iswatie.blogspot.com. Designed by Rekaneka.com.