Pages

Thursday, November 6, 2008

MyGOSSCON 2008-Be Open!!!

Semalam, sehari suntuk i were at PICC for MYGOSSCON 2008 yer event. my company ada buka booth and of course we are promoting Open Source. Penat sgt coz booth kami antara yang paling ramai visitors. X tau sebab apa. maybe coz booth kami cantik? Maybe coz booth kami warna merah? maybe kami yer goodies bag cantik? Or maybe org yg jaga kat booth tuh yang cun? :-P

nih booth aku.apa pendapat korang? (aku suka gambo nih..aku kurus..yabedabeduuuuu)



Aku yer senior director pun turun kali nih. X pernah lagik jumpa dia coz selama nih communicate via phone or conference call ja. Ya Allah sikit energetic mat salleh nih. Our technical pun ada pagi ja so ptg aku lah bersilat kat booth explain company aku yer commitment on open source.

nih aku yer director jd speaker.


Apa yang aku goreng visitor? aku goreng visitors pasai 2 products kami: Oracle Unbreakable (UBL) Linux and Oracle Virtual Machine (OVM)...hehehe...mesti korang dah tau kan apa company aku???

Yang best kat sana, aku jumpa ngan kawan aku..kawan time sekolah menengah dulu...kira dia nih 'geng2 masak'.hehehe..kenangan tuh...kalu ada masa nanti aku citer pasai 'geng masak' aku nih. But sayang yer punya sembang2, x lak ambik gambo ngan dia..Dia skrg dah jadi Peg. Tekno. Maklumat(PTM) kat Jabatan Penerangan..semua dah masuk govt...aku ja yg tinggai..huhuhuhu

But hari nih aku kat office balik coz semua kena on behalf boss aku attend meeting and conference call. Naik kembang telinga aku dlm conference call. semua pakat speaking. Bila time giliran aku wakil Msia mau bergulung lidah aku speaking..oklah kan.....practice makes perfect.

** nih rasa boring lak..rasa mcm nak cin cau dr opis awai la..lalalalalalala

2 comments:

  1. watie hang ley la ajaq aku oracle . Aku duk pakai oracle skrg lebey kurang jadik sysdba tapi kan kampeni aku hantar training utk beginner lever je nko . Lepas tew bila kije semer yg advanced level kan taraf nyer . Terkangkang2 nak blajor...last last kena bukak google laaaaaaaaa

    pasnih nko suh ar kampeni nko jual oracle unbrakeable ..kat tm net hahhahaha . Supaya aku ley pakai . Tak der la tercabot kepala hotak aku neh

    ReplyDelete
  2. Hahaha..nak suruh aku ajaq...x tau tahun bila la moon oiiiii...aku jaga sytem ja..kalu prob aku call ja support..hahahahahahahahaha

    ReplyDelete

ur comment?

2013 Copyright © iswatie.blogspot.com. Designed by Rekaneka.com.