Sunday, December 26, 2010

Arabian fashion

Malam nanti nak attend dinner my office with Mr Hubby..

Theme dia Arabian coz buat kat restoran arab Al Diafah..

dok google la fashion2 arabian nih tuk me & Mr Hubby..

excited coz bila lagik nak melaram kan..


nih on the way nak pi Mydin USJ tuk cari baju2, tudung n accessories..

hahhahaha..last minute betul....



tuk mr hubby nak cari mcm ni jer


but kalu dia pakai mcm nih lah....

harus auwmmmmmm

for me lak

nak pakai mcm nih pun dah cantik kan
x pun nak seluar alibaba nih
opssss...yg nih harus menang hadiah best dress

kalu boleh nak tutup muka mcm nih


n

paling teringin nak pakai mcm nih...

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.




agak2 apalah bos ckp ek?

2 comments:

  1. tema arab boleh jadi menutup aurat & boleh jadi seksi juga..hehehe

    nanti leh share gambar kat sini ya!!

    ReplyDelete
  2. cool theme....i suker baju yang ali baba mcm vogue gitewww :)

    ReplyDelete

ur comment?

2013 Copyright © iswatie.blogspot.com. Designed by Rekaneka.com.