Pages

Friday, November 5, 2010

Happy Diwali

Happy Diwali for all Indians!

Dah nama pun 1Malaysia kan..

org india raya...kita pun raya..


even dlm berpantang..saya pun raya..

x percaya?
.
.
.
.
.
.
.

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.


saya pun sapu jugak kat dahi

bukan ngan kapur...

but ngan pilis.
okeih kasik hardcore sikit..

meh jadi samurai pulak



kena kasik ikat guna kain baju kelawaq yg dah koyak....yg dilenjan pakai time preggy....
mr hubby kata sakit mata tgk aku pakai bau kelawaq tuh time aku preggy dulu

see....
i promise lps bersalin mmg jadik kain pelbagai guna baju kelawaq aku nih...

kasik ikat agar pilis tuh x la berterabur kat lantai bila dia dah kering.kekekekekeke

bukan itu saja.

kalu india kasik sapu minyak bijan..

mak pulak kasik sapu
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
PARAM
bukan pasar ramadhan yer puan-puan.

nih param frm set bersalin amway...

abaikan bulu kaki dah panjang...maybe dek sihat coz khasiat dr kunyit dlm param tu kot..kekekekekek



selamat bersantai....
nak tido la.......need my beauty sleeps time bb tido tuk produce bykkkkkkkkkkkkkkkk susu tuk bb Hana.

eh mana mr hubby n anak2 yg gi pasar basah beli ikan, daging n sayur nih?
x balik2 lagik nih!!!

3 comments:

  1. watieee...congrats for the 3rd series...hehe...comellll...moga hang n baby sihat2 jakk.....muahhh for baby hana....

    ReplyDelete
  2. owh...pakai param yek...tragis aku tgk hang kak...pasni aku lak kak... ahiks..kelkar benor.... ambek set amway utk bsalin ek? ape lagik yg ade...?

    ReplyDelete
  3. Re:

    Azie--hang nih mcm biskut chipsmore tau......rndu kat hang.tq yer for the wishes

    Shiemz-hehehe..tragis la jugak but nak buat mcm mana..nak cantik n fresh..hehehehehe.

    aku ambik set bersalin amway..mcm2 ada..ada teh herba, ada pil, ada param, pilisn tepel(tuk perut), ada pencuci tut, ada herba mandian, ada minyak tuk bb, ada minyak tuk kita.pendek kata semua ada lah..nanti aku buat entry khas pasai set bersalin amway nih

    ReplyDelete

ur comment?

2013 Copyright © iswatie.blogspot.com. Designed by Rekaneka.com.