Pages

Sunday, February 1, 2009

Tag No 2 - 8 random facts

Tagged by Fynn. Sorry girl....baru ada mood nak main tag-tag nih.8 random facts about me. ...meh tgk:

1. Saya suka masak n baking n suka cuba resepi baru but saya x bp suka makan masakan yg saya masak except Nasi ngan sambal tumis or kari. Kalu kek pun saya makan ckitttt sgt2. Resepi baru lak sy paksa Mr. Hubby mkn

2. Saya suka MASAK but saya x suka kemas dapur..saya suka umah kemas but sy x suka mengemas n buang habuk2. Pemalas kah?

3. Saya nak jadi IBU PENYAYANG & PALING COOL...but kalu 2 org budak kecik tuh buat hal time mummy dia penat..mummy dia jadi gorila...suara dgr satu Indah Condo nih.

4. Saya kalu bab2 kerja kat office SUKA BUAT & CARI KERJA. My bosses kata sy byk idea n suka btul kongsi idea but ends up byk kerja yg mak kena tanggung dek krn my idea...nasib la....Tuh kerja x pernah abis but kekadang curik tulang gak tuk blog hopping.

5. Suka gi shopping complex but honestly x suker gi wondow shopping coz buat sakit hati ja...coz kekadang benda yg berkenan blum tentu dpt dibeli. But suka gi shopping kalu time tuh dlm purse ada duit berkepuk..x yah penat2 kaki gi shopping complex..berkenan, ambik n bayar..puas hatiiiiiiiii.

6. Nampak sy seorg g ceria n gila2 kan? but time sy gila2 tuh sy leh jd gorilla..tahap panas baran aku boleh dikatakan kritikal.

7. Saya nih x la mkn byk skrg but awatlah badan mcm dipam-pam. menyampah..Dulu mkn byk kali n trus tido pun perut still flat. So kesimpulan trus mkn byk la coz badan tetap akan naik..btul ka??

8. I can live without TV but janji ada katil & bantal busuk & selimut & buku.

Nak tag sapa lagik? Rasa yer semua dah buat..mak la yg last..nge..nge..nge

No comments:

Post a Comment

ur comment?

2013 Copyright © iswatie.blogspot.com. Designed by Rekaneka.com.