Pages

Wednesday, September 9, 2009

Tag caca merba by Fara

1. Bekas kekasih saya adalah :

x byk..ada sorang kot but yg tuh x consider bekas kekasih kot. Mr Hubby is kekasih terawal & terakhir. Budak baik rupa yer aku nih …x pasang boyprend banyak2.

2. Saya sedang mendengar :
Geng gegirls kat opis nih citer menu buka puasa n menu open house.

3. Mungkin saya patut:
kemas meja and trus gi thumb print..balik chowwww

4. Saya suka :
cakap….gelak….habiskan duit…

5.Sahabat-sahabat baik saya :
banyak but x ada yg betul-betul rapat la…

6.Saya tak paham :
mcm mana org cina byk duit?

7.Saya kehilangan :
life yg best coz skrg tercampak kat Banting

8.Ramai yang berkata :
ramah betul hang nih

9.Makna nama saya :
x ada makna. Ustaz sekolah dulu cakap nama aku nama sanskrit

10.Cinta itu adalah :
di awang-awangan & x reti PENAT...dulu bercinta ngan Mr Hubby sanggup jln kaki keliling UUM.

11.Di suatu tempat, seseorang sedang :
dok tgk buku resepi chef wan....

12.Saya akan cuba :
jadi mummy yang baik

13.Ayat SELAMANYA membawa maksud :
isk..x retilah bahasa bunga-bunga nih..sasah btul assignment ko bagi fara oiiiii

14.Telefon bimbit saya :
Mr Hubby yg hadiahkan...jgn harap sy nak beli sdr. Duit dia duit saya..duit saya duit saya.. :P

15.Bila saya terjaga dari tidur :
Saya golek2 nak tido balik...yer..saya kuat tido

16.Saya paling meluat apabila :
saya jumpa seseorang Anak Dara Tua yg mata bulat..

17.Pesta/Parti adalah :
boleh nak gosip..makan...minum.... gelak.....baju cantikkkk

18.Haiwan yang paling comel yang saya pernah temui ialah :
saya anti semua binatang sejak2 kena sumpahan kucing

19.Peringkat umur yang paling menyeronokkan bagi saya ialah :
Zaman Universiti….coz cbuk bercintun ngan Mr Hubby. Sampai skrg dok mengadap dia…

20.Hari ini :
Saya demam & saya gantung periuk

21.Malam ini saya akan :
Dok atas katil n arah Mr Hubby n anak2 urut kaki n badan.

22.Esok pula saya akan :
ada kelas straight 5 jam….

23.Saya betul-betul inginkan :
Landed House n pi OU…lama x gi nih

24.Ketika anda lihat wajah anda di hadapan cermin pagi ini :
Wah…aku kah tuh? Comei yer…x sangka anak 2 muka comei mcm ni lagik….!!

25.Pusat membeli-belah atau arked permainan :
tu semua tempat yg x ada manfaat...asyik tabur zakat jaaaa

26.Makanan Barat atau Jepun :
Makanan Barat..alamak tetiba teringat Chilis

27.Bilik yang terang atau gelap:
Saya suka dok dlm bilik kelam…

28.Makanan segera adalah :
Boleh pi Drive Thru. saya sukaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

29.Ayat terakhir yang anda katakan pada seseorang?
Korang pk lah korang nak masak apa nanti time open house. Yg pasti aku nak pi mkn kat setiap rumah

30.Siapa yang anda nak Tag?

- Nina
- Tetty
- Baizurah

1 comment:

ur comment?

2013 Copyright © iswatie.blogspot.com. Designed by Rekaneka.com.