Pages

Tuesday, August 4, 2009

Giler assignment

Been tagged by Shaida..my best buddy kat U dulu..skrg dok berpantang...dah 2 anak ah kawan aku sorang nih.Hehehehe...mimpi apa tah rajin pulak buat assignment... sblm bg kat students assignments..better..Pn Watie buat dulu yer...


1. Anda rasa anda hot?

- aku x la hot but aku nih ada hot tempered.


2. Upload gambar kesayangan anda!



3. Kenape anda suka gambar ini?

- time nih walaupun anak 2 aku maintain kurus. Nih still dua anak pun badan dah di pam pam. tgk mata aku lebam x cukup tido....


4. Bila kali terakhir anda makan pizza?

-Bulan lps kot..tu pun buat sdr..homemade pizza. Minggu depan nak kena buat demo bubuh topping pizza.

5. Lagu terakhir yang anda dengar?

-Keranamu Malaysia. Coz nak suruh student nyanyi ckit...

6. Apa yang anda buat sambil selesaikan tag ini?

-mmg x buat apa lagik..br masuk opis trus layan blog

7. Selain dari nama anda sendiri, anda suka dipanggil dengan nama ape?

- mummy or cinoni


8. Tag lagi 6 orang tanpa rasa kekesalan. Sila lakukan, kalau tak kena denda mandatori...wah gitu ke?

sape erk aku nak tag ni...wei..x ada idea nak tag sapa..coz rasanya dah dapat tag nih..............kalu sapa tak buat lagi boleh join buat

1 comment:

ur comment?

2013 Copyright © iswatie.blogspot.com. Designed by Rekaneka.com.