Wednesday, July 1, 2009

Kisah makan lagik...

still entry about the foods that i've cooked last Saturday. teringin kari kapla ikan. Kepala ikan merah dah beli 1 week ago but still fresh in my fridge. mmg menjadi kari kapla ikan nih..kuah dia mmg pekat n masam....slurpppppppppppppppppppppppppppppppp



requested by Mr Hubby...Ayam masak mamak
Udang goreng kunyit for Hani & Ichlas


sambal belacan n tempoyak from Balik Pulauulam2

petang lak selak2 la buku resepi nak baking..nak balas pinggan2 jiran yg rajin sgt hulurkan makanan kat kitaorg. dok tgh selak...dia hulur lagik macaroni goreng.





last2 dapat balas balik..hantar umah jiran panas2..Hazelnut Muffin

6 comments:

  1. hai..aritu mkn kat restaurant kari kepala ikan tak cukup lagi kerrrr?

    rindu kt boboi n bb hani la..

    ReplyDelete
  2. kak watie..
    hang klu masak.. mak ai.. MELETOPS.. gugat iman kak!!!

    ReplyDelete
  3. ishhh..watieee
    aku mang tak buleh la bukak blog ko nih..
    asal bukak nampak mknan..huhu
    giler sedap nampak..terliur dah oiii..ehehe

    ReplyDelete
  4. RE:

    Ijan-biasa ja lah....buat kami makan anak beranak

    Zam- alamak mak yong dah terliurrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

    ReplyDelete
  5. memang superb lah ko masak!! kagum aku...ko memang serba berkebolehan. Dan rajin plak tu. Aku ni masak goreng telur dada tu boleh lah..huhuhu. Kena berguru dgn ko ni. hehhehe

    ReplyDelete
  6. watie ni aku tabik la kat hang..masak mmg sedap2 belaka..bila nak jamu aku plak?
    aku nak tambah lemak kat badan aku ni sket watie oii he he :D

    ReplyDelete

ur comment?

2013 Copyright © iswatie.blogspot.com. Designed by Rekaneka.com.