Pages

Friday, July 3, 2009

...Baby

a few weeks ago...i had a conversation with Mr Hubby about baby...*wink* *wink*

coz ramai pulak yg tanya bila lagik nak tambah 3rd one since Hani & Ichlas dah besar. For me at this moment still x ada nafsu coz i cant stand face my morning sickness. tambah skrg mengajar kan..kang harus tersembur dlm class.

the answer from Mr Hubby...2 dah cukup kot....

me: lalalalalalalalalalalalala


my babies yg dah x berapa baby..see ichlas dok pam bagi hani tembam mcm dia..

10 comments:

  1. hehehhehe... soalan standard kan?

    ReplyDelete
  2. sama lah ngan aku wati...org dok tanya2 bile nak menambah...sbb yana ngan sofea dah besar. tambahan lg aku blum dpt bb boy lg..huhuhu. Mcm ko tak kesah dah... dh dpt sepasang. boleh rehat lama sket..hehhehe. Tp bg aku kalau tuhan dah takdirkan anak2 aku sume pumpuan takpe lah...tunggu dpt menantu je lah...merasa anak laki..hehehe. Anak pumpuan ramai meriah lah dapur aku nnt. hhehehe.
    Aku Memang plan nak menambah tp tunggu next year lah kut...masa tu dah abis study..tak larat aku study dgn pregnnt...yg tak pregnnt ni pun dah rasa nk pengsan....huhuhu.

    ReplyDelete
  3. okla tu dah sepasang...boleh rehat lama sikit..rin ni belum ade bb boy lagi..tu usaha lagi ni...minta2 boy la...tapi kalau mmg bb girl gak terima je la...

    ReplyDelete
  4. RE:

    Amisah- tu lah pasaiiiiiii...

    Azie-alhamdulillah coz aku dah sepasang.that why aku n laki aku x kisah. plus aku pun mmg nak sambung belajar nanti....aku sokong hang..chaiyokkkkkk

    Rin-x per rin...aku doakan

    ReplyDelete
  5. hehehe..wati...Is segan tu nak habaq tambah lg..kekekkeke....

    ichlas nak bg hani tembam balik...dok kurus jer si hani tu...kasik angin byk2 ichlas...heheh

    ReplyDelete
  6. mr hubby kata cukup wat sementara ja tu.. nanti ada la tu batch ke2! hiks.. ;)

    ReplyDelete
  7. re:
    Yong-setakat ni rs dah cukup kot but x taulah esk lusakan.Apa2 wati bg laluan kat yong dulu.

    Nina-iyolah is segan.is malas nak tambah lg coz dia malas nak bgn mlm la.hehehe

    Ayu-hehe x taulah kot nani tmasuk dlm batch lain.

    ReplyDelete
  8. Ichlas kasi pam g kat akak tu.. comel sunggoh akak hang tue..

    ReplyDelete
  9. takyah dengar kata org...hehh aku 2 pon cukup ...ikut kemampuan la..tak mampu kang..sian baby hahahah

    ReplyDelete

ur comment?

2013 Copyright © iswatie.blogspot.com. Designed by Rekaneka.com.