Sunday, May 5, 2013

Kisah Sedih di PRU13

Waaaaa pagi nih semua pakat bangun awal coz nak pi mengundi yer...

Mesti kat fb nanti semua pakat tayang jari kena calit dakwat la kan.

Saya nih pun semangat nak balik mengundi. Kalu tak pagi nih dah SK kongsi pi mengundi la kan tapi x ada rezeki.

Sepatutnya saya balik ke balik pulau semlm petang bersama hani dgn menaiki bas pada pukul 4pm tapi kisah sedih berlaku. Sy yg x kuat semangat.

Semlm sy n hani dah bersiap. Siap mr hubby with hana n ichlas pi hantar kat stesen bas sek 17 lagik. Tapi kannnnn septutnya bas bertolak pukul 4ptg tetapi pukul 5.05pm br nampak batang hidung. Lps tuh br tau bas akan singgah butterworth pulak. Trafik kat higway tak tau mcm mana dgn hujan lagik. Dah tuh bila naik bas tgk org bas dok bergaduh pasal seating bas pulak. Yg aku punya tiket bas pulak seat mr hubby pi beli seta belakang lagi yg row 4 org tuh yg kiri kanan lelaki. Air mata aku mengalir deras la kannnnn.

Somehow mcm mana dgn drama2 yg ini kisah aku pada hari bersejarah 5 mei 2013 telah terkubur n skrg masih dok berguling atas katil di rumah shah alam.

Bak kata kak harma... Ok lah tuh niat dah dah ada. Dapat la pahala but x penuh.

Cuma aku doakan mana2 parti yang menang biarlah dapat pemimpin yang dapat membela bangsa melayu kita. Aku pk masa depan anak anak aku kita dan juga agama Islam.

So LAIN KALI LAH aku mengundi. Nampak gaya nanti kena tukar alamat ic la jawabnya.

Mlm nanti buka tv tgk result pilihanraya udah laaaaaaa

JOM PI IKEA. Hahahha tetiba




No comments:

Post a Comment

ur comment?

2013 Copyright © iswatie.blogspot.com. Designed by Rekaneka.com.