Thursday, August 18, 2011

Bb Hana demam....



Semalam aku ngan hubby MC coz mata kami mcm panda dah coz bb Hana demam.
Nih kali pertama bb Hana demam but dia punya mengaruk boleh hilang sabar mak pak dia nih...

semlm before kawan asyik nek mengempeng ja..sampai time sahur dia melalak x hingat.
sampai mummy pun x sahur.
just minum air milo 1 mug n air masak 1 mug.tu pun daddy yg suapkan.


actually hana yer demam start hr senin hari tu but x la teruk lagik time tuh..cuma badan dedar n boleh main n gelak lagik...boleh sakat abang ichlas n kakak hani.

tapi 2 mlm lps meragam n melalak

sampai mummy x bersahur..minum 1 mug milo n 1 mug aur suam..tu pun daddy yg hulurkan.

ni lak pagi semlm sblm bwk pi clinic..jaga jap trus nangis....bg ubat n tido balik..kalu idak jgn harap nak tido pagi..trus sibuk main n 'mengemas'. nak buka mata pun x larat.lalok jer
so bawak la pi clinic..dapat mc mummy n daddy..balik umah melalak balik..trus daddy ajak bawak pi sunway pyramid..trus diam...sampai sunway pyramid trus tido dlm stroller..tido punya lama..leh mummy n daddy shopping.....bila hana dah bangun baru kami balik.

semlm...kakak hani n abang ichlas lak badan dedar....batuk n flu...


3 comments:

  1. Ashraf pon demam hari cuti nuzul quran tu, melilau kami cari klinik, nak g bawa jumpa paed klinik tutup, seb baiklah poliklinik sheikh buka..

    musim kot sebab ramai anak kawan2 demam juga

    ReplyDelete
  2. Kitaorg selalu pi klinik Nora or Poliklinik Shaikh tuh

    ReplyDelete
  3. husna pun demam strt isnin..baik kejap sambung balik jumaat..selang sehari maknye kej..hukhukhuk

    ReplyDelete

ur comment?

2013 Copyright © iswatie.blogspot.com. Designed by Rekaneka.com.