Pages

Friday, August 29, 2014

TERBARU - Katalog IKEA 2015

28 Ogos 2014

Semalam secara rasminya katalog terbaru IKEA bagi tahun 2015 dah keluar. Rumah sapa yg berdekatan dgn IKEA kemungkinan akan dapat katalog tersebut. Sila check postbox masing-masing yer.

Untuk saya, sedang membodek mr hubby utk pergi mengambil hardcopy katalog tersebut di IKEA memandangkan opisnya di Taman Tun. Semalam  juga saya dgn gigihnya telah memuat turun katalog tersebut menggunakan apps IKEA menggunakan iphone kesayangan saya beserta menggunakan data plan yg limited.

Puas hati dapat jamu mata thru katalog digital. Tapi apa kan daya setakat jamu mata shj even terdapat beberapa brgan yg ada dlm wishlist saya memandangkan kes kereta estima yg hilang.Tapi as typical women nak gak pegang katalog hardcopy. So harapan agar terbuka la mr hubby bila dia free dia leh pi ambik katalog tersebut sebelum katalog tuh habis. hehheheheh giler tamak takut sgttt katalog tuh habis.


sapa yg nak katalog tersebut boleh lah walk in ke kaunter customer service utk mendapatkan katalog tersebut ataupun roger saya thru email : mornizawati@gmail.


nih adalah sneak peek cover catalog tersebut yg saya ambil dari Facebook IKEA:





terdapat beberapa item yg saya dah tambah dlm wishlist saya tetapi bukan dlm tempoh terdekat. so next entry nanti sy tunjukkan apa wishlist sy dari ikea nih.

so..apa lagik.sila download or sila urut mr hubby or boyfriend masing-masing p terjah ikea tuk ambik katalog tersebut. Bukan kena bayar pun. PERCUMA!!!

Byeeeeeeeeeeeeeee





No comments:

Post a Comment

ur comment?

2013 Copyright © iswatie.blogspot.com. Designed by Rekaneka.com.