Pages

Saturday, June 28, 2014

Set Bersalin Tropical Herbs dari Amway

Hari ini dah hari ke-8 saya berpantang.
Alamak baru 8 hari rupanya saya berpantang. Ingat dah mcm 2-3 minggu dah saya berpantang.

Point kat sini bukan rasa lama sangat jam berlalu tapi lebih kepada tubuh badan saya yang dah kuat dalam tempoh seminggu nih.  Even luka jahitan pun dah kering dan tidak sakit.

Ini kerana saya mengambil Set Bersalin Tropical Herbs dari Amway. Set bersalin ini amat sesuai untuk ibu berpantang untuk penjagaan dalaman dan luaran.

Anak2 saya memang sensatif. Kalu saya makan set bersalin jenama lain trus muka mereka naik rashes. Tetapi pengalaman saya menggunakan set bersalin amway ini baby2 saya tidak mempunyai masalah rashes mahupun perut kembung.

Selain itu, ramai ibu yg akan berpantang akan mengambilkira penggunaan jamu sekiranya baby mereka mempunyai jaundice. Mesti ibu2 akan tinggalkan jamu memandangkan baby jaundice. Tetapi utk pengetahuan ibu-ibu yang masih mempertimbangkan set bersalin yang akan digunakan, Set bersalin Amway hanya digunakan pada hari ke 5 iaitu ibu berpantang hanya consume Teh Herba dari hari ke 5 hingga hari 10. Ini kerana jaundice baby boleh dikesan pada hari 2 atau hari ke 3. Teh herba ini tidaklah mempengaruhi jaundice baby. Amalkan teh herba ini seperti arahan yang dinyatakan. 


Berpantang dengan Set Bersalin Lengkap dari Amway. Ada 10 barang plus FREE Bengkung. Terdiri daripada:
1) Teh Herba
2) Herba Lepas Bersalin 1
3) Herba Lepas Bersalin 2
4) Herba Pembersih Wanita
5) Herba Mandian
6) Campuran Peramping Perut
7) Campuran Penghangat 
8) Campuran Penenang
9) Minyak urut herba
10) Minyak Bayi

FREE 

Bengkung

SMS/Whatsapp 0193229737 atau email: mornizawati@gmail.com

No comments:

Post a Comment

ur comment?

2013 Copyright © iswatie.blogspot.com. Designed by Rekaneka.com.