Pages

Tuesday, June 11, 2013

Kehebatan CoQHealth Plus Shaklee

Salam semua,

Mudah-mudahan semuanya dalam kesihatan yang baik dan sentiasa di rahmati oleh-NYA.

Jika entry saya sebelum ini, telah bercerita mengenai produk baru Shaklee yang baru dilaunch pada 8 Jun 2013 yang lepas, hari ini saya ingin berceria mengenai perbezaan CoQHealth Plus Shaklee berbanding dgn produk-produk lain yang terdapat di pasaran.

Berikut adalah perbezaannya :

1) Untuk mendapatkan jumlah yang setara dengan 28mg CoQ10 di dalam CoQHealth Plus, anda perlu memakan hampir 1.7kg ayam atau 28 cawan brokoli.

2) Kombinasi CoQ10 dan Vitamin E dipercayai untuk mengukuhkan keupayaan antioksidan yang terdapat di dalam Vitamin E kerana CoQ10 membantu mengitar dan menjana semula vitamin E, untuk memberikan perlindungan antioksidan berterusan terhadap sel-sel tubuh.

3) Ekstrak Teh Hijau mengandungi procyanidins yang telah ditemui dapat membantu menyokong kesihatan endothelium (lapisan tisu antara kapilari darah dan jantung)/

4) CoQ10 berasal daripada sumber semulajadi melalui kaedah penapaian yis. Bahan mentahnya merupakan satu-satunya CoQ10 semulajadi daripada yis yang ditapai yang terdapat pada masa kini, yang sumbernya telah diuji dan diyakini ramai secara meluas mempunyai kualiti yang tinggi dalam sumber bioketersediaan CoQ10-nya.

5) Tanpa GLUTEN.


Itulah sebabnya CoQ10 Shaklee adalah produk yang bagus dengan terbukti berkesan!





*****************************************************************************
HUBUNGI SAYA UNTUK HARGA BAJET ANDA

SMS/WHATSAPP/VIBER/WECHAT : 019-3229737

EMAIL : mornizawati@gmail.com

FACEBOOK FANPAGE : KeluargaSihatDanBahagia  

BLOG : Keluarga Sihat Dan Bahagia  


No comments:

Post a Comment

ur comment?

2013 Copyright © iswatie.blogspot.com. Designed by Rekaneka.com.